zondag 16 april 2023

In de sloot

Allereerst dank je wel voor jullie medeleven op mijn bericht van gisteren, ik vind een kaarsje altijd een mooi gebaar om iemand in gedachte te houden.

Vandaag heb ik een kaartje met een zwaantje met jonkies in de sloot, de achtergrond is een gedeelte van een knipvel van Md die kun je zo fijn gebruiken om een tafereeltje op te maken. Bij knutsels en kadootjes is het thema voor de challenge alles is nieuw en daarom mag dit zwaantje poseren met haar kleintjes, ik weet dat jonge zwaantjes grijs zijn maar ik vond geel beter uitkomen op de achtergrond.


deze kaart doet ook mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra en Md design AK0086
mallen: :F767, CR1353
stempels: LF swan soiree
twin markers

18 opmerkingen:

  1. Superlief kaartje laat je vandaag weer zien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een lief lente baby kaartje. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lief voorjaarskaartje, een goede keuze denk ik om de kuikentjes geel te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi , ook de achtergrond !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief lente kaartje Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje en de kleur geel voor de
    jonge zwaantjes is je vergeven, dat kan allemaal op een kaart.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi tafereeltje in d3 sloot. Leuke kaart. Wij zagen afgelopen week gans3n me5 heel veel kuikentjes wel een stuk of 10. Ze gingen snel de sloot in. Lekker veilig… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog even teruggelezen Ellen en wat is je broer op jonge leeftijd overleden. Mooi om een kaarsje op zijn verjaardag op je blog te zetten. Je kaart van vandaag is een mooi lentetafereeltje. Hier heb ik al heel veel kuikentjes gespot bij zowel de eenden als de ganzen, de zwanen zijn aan het bouwen aan een nest op het moment. Zo leuk om te zien enne op een kaart kan alles toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sta in je spam Ellen:(
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief kaartje is dit weer Ellen en al echt voorjaar!
    Mooie zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig dit kaartje, ik vind het altijd zo mooi om te zien in de vijvers en slootjes...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit een heel schattig lief kaartje Ellen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief tafereeltje zo bij de sloot.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Ellen,
    Wat een lief voorjaarskaartje is dit!
    Nog een troostknuffel voor het gemis van jouw broer!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A lovely scene Ellen, and it doesn't matter what colour your baby swans are! Thanks for sharing your animals with us at Critter Crazy, CarolG.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk lief kaartje met de zwaan en de eendjes..Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen