dinsdag 4 april 2023

Langzame post

Zoals jullie hebben kunnen lezen bij Gerjanne was zij afgelopen weekend 40 jaar getrouwd en daar heb ik een kaartje voor gemaakt en die is nu onderweg, ik heb begrepen dat ze een fijn weekend heeft gehad met haar gezin. Ik hoop dat de slakjes veilig aankomen want ze zijn niet zo snel. Dus Gerjanne als je 2 slakjes voor je deur ziet die moeten bij jou zijn.


gebruikte materialen:

papier: Wibra, Boekenvoordeel en Hema
mallen: CR1562
stempels: EC0200, EC0188, LF stud puffin
twin markers en gelpen

15 opmerkingen:

  1. Ach wat een leuke kaart voor Gerjanne.
    Soms is het langzaame post.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ze er maar niet opstapt als ze de deur opent 😉, héél leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat is die leuk Ellen! Tof met die felgekleurde rand.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje voor Gerjanne.
    Groetjes Rin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Ellen,
    Oh, wat zijn deze lief!
    En die post heb ik ook weer gemist... Jammer...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk Ellen…heb je gespiegeld of zijn het 2 stempels?
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en attent van je Ellen. Dit zal zeker gewaardeerd worden.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat je GerJanne waarschuwt dat er 2 slakjes aankomen. Wat een schattig kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje met die slakjes. Leuk ook je verhaaltje voor GerJanne er bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Letterlijk langzame post; leuk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellen!
    Wat een enige kaart! En nee, ze zijn nog niet aangekomen, maar ik zie in de Postnl app een slimline enveloppe! Dus als ik straks wakker ben zal ik hem vast in de brievenbus vinden! Ik zal het je laten weten!
    Ik ben er nu al blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superschattig kaartje met de leuke slakjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd je kaart, toevallig had ik ook slakjes naar GerJanne gestuurd. Echt grappig
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, superlief! Deze had ik even gemist, maar nu gelukkig toch nog gezien.

    BeantwoordenVerwijderen