vrijdag 8 maart 2024

Bloemen plukken

Allereerst dank je wel voor alle reacties op mijn kaartje van gisteren ik heb ze met heel veel plezier gelezen, ja die postzegel mal is favoriet en leuk dat jullie bij mij dan weer een ideetje op doen.
Vandaag gaan we weer naar de konijntjes ik hoop dat jullie ze nog niet zat zijn want ik vind ze zo leuk, ik kreeg de vraag van Wilma op mijn post van zondag 3 maart of jullie ook te zien kregen of de konijntjes inderdaad over het hekje zijn geklommen, nou kijk maar ze zijn nu bloemen aan het plukken in het weiland, ze hebben toch de sprong gewaagd.

Deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en AK0092
mallen: CR1537, COL1538, LR0850
gelpen

15 opmerkingen:

  1. deze is erg leuk geworden ! mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart, het geeft een echt lentegevoel weer. Leuk dat er een vervolg op de vorige kaart met de konijntjes is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha wat een leuk vervolg op je kaart.
    Nu kunnen ze de weide wereld in.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi die konijntjes toch, super leuk en lief kaartje Ellen,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kaart met de konijntjes.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, geweldig, een vervolg op je kaart. Deze is ook weer hartstikke leuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met lieve konijntjes. Een mooi voorjaarskaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha wat leuk! ik vroeg me ook al af of het de konijntjes gelukt was om over het hek te springen, maar het is gelukt. Mooie kaart!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker net zo'n mooi weer; vind het zelf nog ietsje te koud met de koude wind... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaaaa daar gaan ze de wijde wereld in!! Ik verwachtte het al 😂
    Hartstikke leuk gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met de konijntjes in de wei.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A very sweet card but afraid ineligible at Allsorts as it's back-linked - posted before our challenge started.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit is een hele leuke kaart met de postzegelstans!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Adorable Spring scene with the cute bunnies. Thanks for sharing at the Double D, "Signs of Spring" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen