vrijdag 22 maart 2024

Winter dreams

Allereerst dank je wel voor al jullie leuke reacties op mijn postzegelkaart van gisteren, ik heb ze met plezier gelezen en wat leuk dat ik veel van jullie ermee kan inspireren.

Vandaag nog een winterkaartje voor de extra challenge bij 52 weeks to christmas, deze keer is het thema restjes papier in combinatie met een sneeuwvlok. Ik heb gekozen voor restjes uit het blok van Marianne design winter dreams, dat papier is dubbelzijdig, de effen achterkant heb ik gebruikt voor het vogeltje, zo past alles mooi bij elkaar, de sketch komt uit mijn mapje.


Deze kaart doet ook mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra, PB7067 winter dreams
mallen: LF767, LF2732, CR1360, COL1534, SL-ES-CD66

16 opmerkingen:

  1. Lief kaartje heb je gemaakt met de zachte kleuren.
    Helemaal leuk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief leuk kerstkaartje Ellen.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt, de kleurtjes en het vogeltje alles past perfect,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart Ellen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart voor de challenge van 52 weeks. Mooi vogeltje heb je gemaakt bij de mooie papiertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, de kleuren vind ik supermooi, echt winters!

    groetjes vanAnk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met dat lieve vogeltje. Dat is heel mooi DP!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattig kaartje, en ja heerlijk die achterkanten die allemaal effen zijn en er natuurlijk perfect bij passen!!!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél mooi zoals je deze kleuren gebruikt hebt voor deze mooie kerstkaart Ellen. Ik ben er weg van.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je prachtige kleuren gebruikt voor deze mooie kerstkaart Ellen, héél mooi. Ik ben er weg van.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze restjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Het is ook zo'n gaaf blok! Is het bij jou al bijna op???

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow deze is super mooi! Gaaf hoe je ogen langzaam naar de vogel getrokken worden! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuke kaart zo met dat lieve vogeltje, Ellen! En die kleurtjes van dat papier zijn prachtig.
    Bedankt voor je deelname bij onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen