vrijdag 15 maart 2024

Sunny smiles

Vandaag een kaartje met de zwemmende diertjes van Hello bluebird, kijk ze eens plezier hebben in het water, deze keer zijn ze ingekleurd met Derwent potloden, ik kleur liever met markers zoals jullie misschien weten, maar ik was laatst bij mijn ouders toen mijn moeder naar het ziekenhuis moest voor controle voor haar pacemaker en een filmpje (dan rijdt Jan haar er naartoe en wacht tot ze klaar is) en ik blijf dan thuis bij mijn vader , toen heb ik aan tafel afdrukjes zitten kleuren met potloden die kan ik makkelijker meenemen en later bij mij thuis heb ik ze met reukloze terpetine bewerkt, ik heb geplakt op een cirkel die ik eerst heb bewerkt met distress inkt, ik vind hem goed gelukt al zeg ik zelf en daarom mag ie meedoen met de challenge bij Kleuren met porloden met thema alles mag.


Deze kaart doet ook mee met:



gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Heffy doodle
mallen: LF767, CR1331
stempels: HB come on in
potloden Derwent soft color
distress inkt en reukloze terpetine

11 opmerkingen:

  1. Wat mooi ingekleurd Ellen je kunt zien ze hebben plezier voor 10!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie ze - mooi ingekleurd - plonsen, dáár moeten wij nog even wat maanden op wachten 😉.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben die twee een plezier in het water, je hebt ze prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was gisteren wel lekker, maar dit duurt nog even... We genieten er hier van als het droog is... Ik vind een cirkel altijd mooi op een kaart en hier zeker! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke vrolijke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kaart Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, die is zeker super geworden! Mooi gekleurd, zowel met potlood (knap gedaan!) Als met het inkt. Superleuk dat je meedoet bij Kleuren met Potloden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pret hebben de diertjes op jouw kaart. Mooi ingekleurd en je hebt er een zomers geheel van gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje en handig om dan zulke afdrukjes te kleuren
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou hij is zeker goed gelukt, je kleurwerk is erg mooi en het kaartje is te leuk geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart Ellen. Leuke stempels heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen