zondag 17 maart 2024

Veertjes

Vandaag begint bij Dutch card lovers de nieuwe challenge en omdat ik vorige maand de top 3 heb gewonnen mocht ik gastdesigner zijn, altijd een eer vind ik.

Het thema van de challenge is veertjes, een lastige want ik heb geen veertjes, maar na een zoekrondje op internet kom je van alles tegen en is het gelukt om een kaartje te maken, ik vond veertjes papier en een stempel met een inktpot en veertjes en zo werd het een leuk kaartje vind ik zelf. Doen jullie ook weer mee dat kan tot vrijdag 5 april 18.00 uur.


Deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra en Action
mallen: COL1532
plaatjes: internet

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit Ellen.
    Ik zou het ook een opgave vinden hoor, een kaart met veertjes hihi. Maar het is jou helemaal goed afgegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan Ellen....mooi kaartje! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een heel toffe kaart gemaakt met die veertjes! Leuk dat je GD mocht zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi in deze tinten !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart heb je gemaakt als gastdesigner voor onze challenge, dank je wel daarvoor Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een eer die jij eer aandoet! Mooie kaart! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een hele leuke kaart met het veertjes papier en de mooie afbeelding erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart Ellen.
    Je hebt je kaart wel ingezonden bij Kleuren met Potloden, maar ik zie nergens een link naar ons blog. Ook kan ik in het bericht niet lezen waar je de veertjes mee gekleurd hebt.
    Zou je dit nog even willen aangeven in je bericht?
    Alvast bedankt.
    grt. Angela
    DT KmP

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Ellen. Vergeet mijn commentaar.... behalve dan dat het een hele leuke kaart is :). Geweldig hoe je het plaatje en het veertjes DP gecombineerd hebt.
      Geen idee hoe ik via Inlinkz bij deze blogpost terechtkwam. Heb waarschijnlijk weer geprobeerd 2 dingen tegelijk te doen.

      Verwijderen
  9. Wat een leuke kaart en veertjes genoeg te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan Ellen…goed gevonden voor de challenge, top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je GD mocht zijn en je hebt een toffe voorbeeldkaart gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je goed opgelost Ellen, het is een heel leuk kaartje geworden! 🙂
    Nog een fijne avond.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is je heel goed gelukt. Het is een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou kjk nu wat een leuke kaart het is geworden, ondanks dat je geen veren in je assortiment hebt. Het is een heel geslaagde voorbeeldkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pretty colours and a gr eat take on our Allsorts theme, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A lovely design for our challenge this week, thanks for sharing at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely and fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen