zaterdag 30 maart 2024

You donut even know

Vandaag een kaart met ja daar issie weer de postzegelstans, deze keer met muisjes en donuts, lekkere zoete met roze glazuur waarvan je gebit door je mond rammelt haha, de muisjes zijn er gek op en hebben er een feestje van gemaakt met mutsjes en kaarsjes, gezellig toch?? Deze keer heb ik de vakjes afgewisseld met een mask stencil wat hoort bij de postzegelmal, het geeft een leuk effect.


gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Heffy doodle
mallen: LF767, waffle postzegelmal, waffel flower mask coloring stencil
stempels: ME donut treats
twin markers en distress inkt

13 opmerkingen:

  1. Het is weer zo’n superleuke kaart met deze enige stempeltjes . Erg mooi gekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurrijke kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Ellen.
    Wat is de mal toch leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart. Haha, die muizen vermaken zich wel met die stapel donuts!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er erg leuk (en lekker ;o) uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk Ellen!
    Fijne Paasdagen, groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart en ik zie dat jij de mal ook al lekker veel hebt gebruikt!
    Groetjes en fijne Paasdagen, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer erg leuk Ellen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer die postzegelstans? Haha, hartstikke leuk hoor, ik ben hem nog lang niet zat om bij je te zien!
    Je hebt er weer een heel toffe kaart van gemaakt, een heel feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik word helemaal vrolijk van dit kaartje. Leuke stempeltjes en mooie kleuren gebruikt. Hopelijk lukt het mij dit weekend ook nog om met de postzegelstans aan de slag te gaan.
    Fijne Paasdagen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enig kaartje met alweer die postzegelstans.....hij verveelt me nog steeds niet hoor (zit nog steeds te twijfelen of ik hem moet kopen).
    Leuke tekst heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker feestelijk en vrolijk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen