vrijdag 13 november 2020

Engeltje

Allereerst Marjan welkom als mijn nieuwe volger, ik hoop dat ik je kan inspireren met mijn kaartjes.
Vandaag een heel ander kaartje dan wat jullie van mij gewend zijn, ik wilde nl meedoen met de lift challenge met thema een CASkaart met  een splash die je dan op je eigen manier mag invullen met verf, inkt enz. een ik heb gekozen voor memento met een kwastje heb ik het wat uitgesmeerd over het papier en daarboven op het engeltje geplakt 

de voorbeelden van de challenge







gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen: LF767, CR1295
memento

19 opmerkingen:

  1. Schattig engeltje op je liftkaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi subtiel is jouw lift, lief dat engeltje tegen het azuurblauw! Fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze super dit soort CAS kaartjes. Mooi gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel toffe CAS kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf Ellen, leuk dat je je uit hebt laten dagen door de lift-challenge. Een hele mooie stans en komt mooi uit tegen dat frisse blauw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje Ellen
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zó eenvoudig, maar o zo mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb deze challenge bij verschillende blogvriendinnen langs zien komen maar vind deze van jou het mooiste Ellen, superknap gedaan. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief engeltje heb je gebruikt op je splash kaart, precies voldoende blauw als achtergrond gebruikt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan, schattig met dit engeltje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker een heel ander kaartje, erg leuk gedaan!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie liftkaart heb je gemaakt Ellen. Leuk met dit engeltje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk ! Een eenvoudig en toch mooi kaartje ! Ik vond het ook superleuk om te doen ! Mooie engel met die fijne vleugeltjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige lift heb je gemaakt. Mooie stans van het engeltje. Vandaag kwam volgens mij je enveloppe bij mij binnen... ik herkende het vosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart heb je gemaakt.
    heel lief in deze lichte kleuren.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi rustig, jouw uitwerking en wat een mooie stans! Prachtig kaartje geworden, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Simpel, maar zo mooi dat wit met blauw.
    Wat een mooie stans is de engel.
    Fijn weekend,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen