dinsdag 3 november 2020

Have a sweet christmas

Vandaag een zoet kaartje met peperkoekjes en kopjes met chocolademelk met suiker slagroom en zuurstokjes, deze stempeltjes heb ik een tijdje terug aangeschaft, maar had ze nog niet gebruikt.

Bij CAS on friday is het thema een CAS kaart met thema kerst en daar kon ik ze nu goed voor gebruiken, het idee komt van pinterest maar ik heb mijn draai eraan gegeven.


gebruikte materialen:

papier; boekenvoordeel
mallen: LF767
stempels: LF tiny gingerbread, LF thanks a latte
twin markers

11 opmerkingen:

  1. Jammie dat is lekker en gezellig. Leuk kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje is het zo geworden,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk "zoet" kaartje! Heel tof gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje Ellen.
    Ziet er lekker uit allemaal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm allemaal lekker maar ook wel héél klein, lijkt me lastig inkleuren!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, Ellen. Ik ben ook altijd dol op stempels van kopjes met slagroom enzo. Ziet er zo gezellig uit!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en lekkere kaart Ellen!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk al die zoetigheid, leuk kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, ziet er allemaal heerlijk uit!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen