zaterdag 14 november 2020

Lisanne jarig

Vandaag een verjaardagskaart, omdat Lisanne jarig is langs deze weg van harte gefeliciteerd en ik wens je een fijne dag met veel leuke kaartjes, want dat had ze op haar blog gevraagd, de mijne heeft ze gehad want ik meende mijn handschrift te herkennen in een post op haar blog dat ze al wat kaartjes binnen had.

Deze kaart heb ik haar gestuurd.


gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: LF767, CR1360
stempels: EC0179
twin markers

13 opmerkingen:

  1. Kadootjes, taart en een leuke panda met feesthoed, wát wil je nog meer op je verjaardag?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke feestelijke kaart voor Lisanne!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, feestelijke kaart heb je gemaakt.
    Echt verjaardagspapier heb je gebruikt, zo leuk.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kaartje heb je haar gestuurd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk, vrolijk en feestelijk kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een feestelijke kaart voor Lisanne.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige feestelijke kaart...ook heel leuk papier!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met de feestelijke panda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en feestelijk kaartje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou hoe feestelijk kun je het hebben? Wat een mooie kaart voor Lisanne heb je gemaakt Ellen. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het pandabeertje is echt jarig, dat kun je wel zien met alle kado's en de feestmuts.
    Schattig kaartje.
    groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke en schattige kaart Ellen, dankjewel! Ik ben er super blij mee en... je hebt me geïnspireerd, want weet je... ik heb de stempels van de panda nog steeds ongebruikt liggen, maar daar zijn ze veel te leuk voor. Ik ga ze binnenkort snel uit de verpakking halen, dankejwel!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen