maandag 23 november 2020

Sleigh the holidays!

Vandaag een kaart met een wintertafereeltje met stempeltjes van mama elephant zijn ze niet schattig, heb ze gecombineerd met een stempel van marianne design

Ook dank je wel voor al jullie live berichtjes op mijn post van gisteren, ik heb van een paar van jullie de vraag gehad wat ik dan had, vorig jaar ben ik geopereerd aan baarmoederkanker en nu sta ik de komende 5  jaar onder controle en omdat het zo goed gaat mag ik nu om de 4 maanden komen ipv 3.


gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen: LF767, CR1361
stempels: ME dashin'true the snow, HT1625
twin markers

18 opmerkingen:

  1. Your cards are always so cute and this is just gorgeous. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie winterse kaart heb je gemaakt, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief tafereeltje en wat een fijn nieuws!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Ellen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je superleuke kaartjes gemaakt de afgelopen dagen, ik heb ze allemaal gezien! Zulke vrolijke tafereeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik mis niet van een kaartje van je, maar toevallig die van gisteren wel. Heb even teruggekeken (zeker nav wat je schrijft over de controles) en ook dat is een schatje, net als deze. Het is net of je een ouderwetse ansichtkaart als achtergrond hebt gebruikt.
    Wat een goed nieuws dat je controles al wat langer mogen duren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super je kaartje.
    Oei daar schrik ik van, fijn dat het nu beter gaat en je controles wat langer duren voordat je weer moet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ik dit weet vind ik het nog fijner dat de controles verder uit elkaar komen te liggen omdat het zo goed gaat!
    Leuke kaart met dat gezellige dorpje op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief wintertafereeltje op je kaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw kaartjes zijn kleine verhaaltjes op zich. Zo leuk zoals het vosje en het konijntje samen aan de wandel Zijn in het winterse landschap. Erg leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke winterse landschapskaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk kaartje! En wat zul je blij zijn met dit goede nieuws.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Ellen
    Leuk met de horizon stempel Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief kaartje weer met het landschapje erop. En inderdaad wist ik dat niet, wat moet jij een spannende tijd doormaken. Des te fijner dat het nu zo goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje, ook je vorig kaartjes zijn prachtig. Ik hou wel van je stijl en volg je dan ook met veel plezier.
    Fijne avond, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi hoe jij dat vosje lekker laat wandelen in deze scene!! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen