dinsdag 24 november 2020

Snow much fun

Allereerst welkom Ilse als mijn nieuwe volger, ik hoop dat ik je kan inspireren met mijn kaartjes.
Vandaag een kaart met leuke schaapjes van mama elephant, ze zijn sneeuwballen aan het gooien wat hebben ze een plezier.
Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij knutsels en kadoosjes met thema sterren op je kaart en met de de ABC chrismas challenge letter W en Y ik heb gekozen voor de W van winterwonderland
Het sterren achtergrondje komt van internet ik weet niet van wie het is.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel dp papier van internet
mallen: LF767, CR1361
stempels: ME snow much fun
twin markers

17 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met een leuke tekst.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig ellen zo leuk de schaapjes in hun truien.
    Fijne dag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben de schaapjes mooie truien aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met leuke truien onder de sterren , tof hoor !!
    Fijne dinsdag grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer zo gezellig en vrolijk, en ja... die truien zijn zeker leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk sneeuwfeestje op je kaart met de schaapjes.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snow fun hebben die schattige schaapjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke winterse kaart Ellen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De winter spat van je kaartje af Ellen, wat heb je dit weer ontzettend leuk gedaan.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Enig kaartje Ellen! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K. Mooi dat winterlandschap

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk die verschillende truien; word er misschien langzaam weer voor... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very cute snowballing sheep - great colours. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Ellen. Die sterren achtergrond is gaaf.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige kaart, Ellen. De schaapje zijn zoooo leuk.
    Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen