woensdag 11 november 2020

Lekker bakken

Goedemorgen allemaal ja daar zijn we weer met een muisje dat aan het bakken is, deze keer heeft het muisje van alles gebakken van koekjes tot speculaashuisjes, krentbollen en een taart hij heeft zijn ovenwanten aangetrokken van het bakblik is heet, kijk hem eens tevreden zijn.

De achtergrond heb ik heel licht aangezet met wat roze memento zodat het er wat meer uit springt.

Ik kijk nu naar de titel van dit bericht je zou dan kunnen denken dat ik in de zon lig op het strand haha maar nee hoor ik zit lekker thuis achter de computer en zwaai even naar jullie✋


gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen: LF767, CR1360
stempels: LF a creature was stirring
meneto en twin markers

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, Ellen. En aangezien ik dol op bakken ben, dacht ik bij je titel precies aan wat er op je kaart te zien is!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief je kaartje ben er helemaal weg van Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ik zwaai even terug terwijl ik geniet van je leuke kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer een erg leuk tafereeltje van gemaakt, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, die muis heeft een lekke bakplaat vol!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje met de actieve muisjes.
    Krijg er honger van.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, wat grappig. Ik dacht meteen aan iets lekkers bakken, maar dat komt omdat ik heel erg van koken en bakken houd. En niet van bakken in de zon... Je kaart is enig! Ik zag net ene lekker recept van ene speculaas cake....mmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een heerlijke baksels op jou leuke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning card and most gorgeous image coloured beautifully. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zou wat zijn als je nu aan het bakken was in het zonnetje.
    Dan was je vast ergens in een ver oord.
    Gelukkig maken de muisjes het met de baksels warm in huis en kunnen lekker genieten van het lekkers. Heel erg leuk gedaan.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje! De roze achtergrond maakt het geheel inderdaad wat sprekender.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen